Händer grejer nu!

Rullade ur sängen vid ettsnåret (efter nattpass) haffade med mig lite kläder ner och solkrämen i högsta hugg... Ut på trappan för att smörja in mig och låta hundarna rasta av sig innan det var dags för staketbygge... Och där står Börje som redan har dragit igång :D bara att kräma in sig och gå ut och hugga i!

Vilken tur att jag flyttade på komposthögen innan jag gick och la mig efter nattpasset... 

Sen bjöd Ylva på goda kringlor och kakor mitt i bygget så vi orkade kämpa vidare. Vilka fantastiska grannar vi har!
Ena sidan klar!!!



Andra sidan är tänkt att bli klar imorgon... Egentligen skulle den inte ens påbörjas idag men det flöt på bra så vi körde vidare...





Det närmaste till rabatt jag kommer just nu ;0)



Har iaf hållit liv i blommorna från Mami i ett par veckor nu :0)



Härlig dag men nu är jag allt trött!
Tur att David skickade med nybakade muffins när han levererade Wilma... SockerkickarMåndag idag Hehe
Blåbärsmuffins med vit choklad, och min lilla karaktär är som bortblåst i ett kick, hembakat är svårt att tacka nej till.
❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken tur att du har en Börje en sådan skulle alla 👏vad fint du får spännande att komma ner o kolla👍 Vi ses om en vecka ❤️💕❤️

Svar: Ser fram emot att ha er här 😊 Ska bli kul att visa upp det i verkligheten (även om det bara är fårstängsel)! 😘❤️
Sara Isarve

2016-05-24 @ 10:56:48
Postat av: Syster yster

Ser underbart ut! Härligt med fantastiska grannar, och med hembakta muffins....

2016-05-24 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild