Ida 💞 Johan

I natt levererade jag etthundratjugo bilder till detta vackra brudpar, vilken kĂ€rlek det Ă€r att fĂ„ lĂ€mna över en hel drös med vackra minnen att blicka tillbaka pĂ„ under resten av deras liv 💖

Denna dagen var en riktig utmaning med ett ovÀder som hotfullt drog in över oss. Jag hade inte hunnit med nÄgra förberedelser sÄ vi valde en nÀrliggande plats dÀr vi tidigare haft gravidfoto med parets första barn.

Knappa ÅTTA minuter fick jag till sjĂ€lvaste bröllopsfotograferingen! Haha det kommer jag nog aldrig glömma!

HÀr fÄr ni en liten tjuvtitt pÄ deras fina dag...

❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm ... det Ă€r nĂ„got speciellt med bröllop, du fĂ„ngade den hĂ€rliga kĂ€nslan av glĂ€dje och kĂ€rlek - Bra jobbat Sara 💜

Svar: Tack 😊💜
Sara Isarve

2016-08-25 @ 16:02:26
Postat av: Mormor

Du Ă€r superduktig o ett underbart vackert brudpar đŸ‘â€ïž

Svar: Tack đŸ˜Šâ€ïž
Sara Isarve

2016-08-25 @ 18:17:46

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild