Lite kärlek i hjärtat

Dippen gick över med lite sällskap av trevliga vänner och lite vardagsrutiner som började flyta på igen. Inne i snurren igen :D

Just nu ligger fokus på det här fantastiska paret:

Äntligen har tid och ro att jobba med Idas och Johans bröllopsbilder. Det blev ju en lite galen fotografering utan förcheck, planering och inte många minuter till godo för själva fotograferingen... Knappt åtta minuter! Lite panik där kan jag lova. Ni ska få se några av dem någon dag snart.

Eller har jag redan visar några? Hmm bäst jag kollar det först... Minnet är bra men kort! Eller ja det är ju faktiskt flera veckor sedan jag fixade de första bilderna ;0)

Nog om det för stunden!

Natti natt ❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att dippen är över o du får lite ledigt o gosa med Wilma ❤️❤️❤️

Svar: Ja väldigt skönt ❤️
Sara Isarve

2016-08-18 @ 11:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild