Helgen

De sista härliga dagarna för denna gången:

Lördagen bjöd på lite bonusbesök av fam Holmebrant för bus och fika och fam Klant... eller jag menar Gustavsson som i panik fick packa in sig i bilen och fara till stugan på Öland då de insåg att det visst var denna lördag och inte nästa som de bokat!?! Haha sjukt roliga!!!

Sen när gästerna åkt gav jag efter åt den envisa förkylningen som kämpat mot mig hela veckan. Blev inte mycket gjort förutom att alla säsonger av bron nu är sedda och jag verkligen längtar till nästa! En vända till Stensjöby med hundarna, behövde lite motivation för att ta mig ut så vi testade en ny mysig väg därute.

❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild