00:58

Usch och fy för fm pass, upp i ottan och vimsa runt som en tupp med avhugget huvud... men sen behöver man ju inte nödvändigtvis gå upp 4,5h innan man ska åka hemifrån, 3h efter att man gått och lagt sig!?! Knäppa kropp!

Jag schyfflar in en leverpastejmacka i bilen efter att ha lämnat hundarna på dagis, jobbar åtta lugna och sega timmar som trots den ringa sömnen går helt ok att ta sig igenom. Handlar, hämtar hem hundarna, tar hand om disken, rensar pelletsbrännaren för sjuttioelfte gången på två dagar, sätter på en kopp te, tänder en brasa i hopp om att plussa på de 17 graderna med ett par extra ganska snart, tänder upp vardagsrummet med värmeljus och kronljus, ett av ljusen går av i flaskan, jag trampar med min nya strumpa i en hundbajsplutt på golvet, sanerar mig, golvet, Zlatan och mig själv igen, och en gång till för säkerhets skull, gör en ny kopp te som ännu inte tappat värmen, gör ett nytt försök till brasa som äntligen tar sig, myser ner mig under en yllefilt och tittar på en konstig serie från Danmark, ett avsnitt till och ett till.

Nu tar jag ledigt!!!

Kram på er ❤️


Kommentarer
Postat av: Syster yster

En del dagar kan man vara utan:)

Svar: Ja verkligen 😊
Sara Isarve

2016-10-22 @ 08:49:21
Postat av: Mormor

❤️❤️❤️

Svar: 💞
Sara Isarve

2016-10-22 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild