Här och där

Några bilder från senaste dagarna. Besök på hemmaplan med två vändor till lilla stranden i Stensjöby. Det är så fantastiskt skönt att bada i sjöar!

Fredagen blev det istället Kalmar med shopping, middag på Kött & Bar sen en helkväll (och halv natt) på en underbart vacker terass i väldigt trevligt sällskap. Kul att träffa lite nya härliga människor också :0) ett par steg dans blev det ju förstås under kvällen också... Jag är ständigt på jakt efter nya latino-anhängare, tror det gick ganska bra på Ulricas terasshängarfest... Vi får se i höst...

Natten blev tidig morgon och efter ett par timmar sömn väckte Tina mig för att ses på frukost och hundrastning. Familjen Gustavsson var på G från Öland så jag och hundarna fick packa ihop oss och dra hemåt.

Fru G-Rastlös fick panik på gungbrädan som aldrig någonsin blir nedgrävd så det vara bara till att börja gräva! Jättedjupt kom den inte men jag ska förlänga den och piffa lite så kommer det bli kanonbra :D Kul att det alltid blir något litet projekt gjort när de dyker in, synd att de inte stannar hela veckan :P

Lillskrutt kom hem från David och Malmö också, precis lagom till nedsättning av gungbrädan så då fick vi lite extra muskler till hjälp, tur var nog det för jag hade väl trillat med ner i gropen annars!

❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Sara & Wilma💕 Vilken härlig sommar ni har i Oscarshamn ☀️ Men undrar om du haft något ledigt främmande från morgon till kväll 😏 Älskar er 💕💕💕

Svar: Ja men det gillar jag, träffa många nära och kära :D vila får jag göra sen mellan arbetspassen 😉 Älskar er också 😘❤️
Sara Isarve

2016-08-03 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild