Effektiv start på semestern...












Det går bra nu ;0)

Upp i ottan, byggde färdigt staketet och fixade löstagbara plank i grindhålet som en provisorisk lösning tills jag råkar bli rik nån dag i framtiden och får råd med en tjusig grind. Inte prio ett när enda gången man går igenom är ibland när man hämtar posten. Nu blir det stängt för hundarna iaf :D

Allt med hjälp av Börje såklart!
Ser fram emot att duka upp en fin tackmiddag imorgon.

Imorgon ska jag fota slutresultatet!

Efter att allt bygge var klart, och Wilma och jag målat plankorna drog vi iväg neråt Kalmar och släpade med Patrik och Tina till Färjestaden för en stunds avkoppling (glass, sol och sand mellan tårna)

❤️

Hoppas att ni också hunnit njuta lite av sommardagen !
❤️



Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja vi har njutit av solen☀️Gympa sedan balkong häng bäst att pass på vet aldrig när den tröttnar o visa sig☀️ Blir så glad av alla vackra bilder du visar 💞 Kramiz

Svar: Nej det är bara att ge sig ut när den är framme 😉💖
Sara Isarve

2016-05-25 @ 08:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild