Tummen ur!




Yyyyyes jag orkade kliva upp kl 7 (snoozade från kl 6)
Stora gräsmattan är färdigklippt och även vägen in till huset.
Första facket i komposten är redan fyllt så jag kanske får ta och bygga ett fack till under sommaren. Ett till borde färgen räcka till, sen får det va med den saken. Men det ska bli supermycket regn ett par dagar så det packar nog ihop sig...

Väldigt skönt att kunna gömma gräshögen där och iaf nästan slippa se den!

Idag blir det nog lite ångest, bilen ska in på service...

Ja ni vet ju, jag och bilar!

Ska hämta Wilma först så vi ska väl till Leos lekland och busa lite under tiden de jobbar med bilen. 
Då är det ju en som blir glad iaf ;0)

❤️
Trevlig torsdag på er
❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Allt gick bra vet vi nu ❤️❤️❤️

2016-06-16 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild