.....

Flaggan i topp på Sveriges Nationaldag vilken firades med lunchbesökare från Malmö, ett farväl av extra-hunden Nala och middag och kvällshäng med Patrik...











Hade ett par trötta dagar på jobbet, dock väldigt nyttiga med utbildning inne i anläggningen. Sen fick jag möjlighet att ta lite extra ledigt så jag passade på att göra det :0) riktigt skönt! Hoppas att jag är lite piggare nästa vecka igen, då blir det nog mycket på jobbet.

...så ensemesterfrulle till :P 

Har även jobbat lite i trädgården... Gott loss med både röjsåg och sekatör idag, ser rätt vettigt ut på tomten nu...

...här planeras en något smidigare slänt ta form någon gång under året, och långt in i framtiden en vacker grind kanske, drömma om det kan man ju iaf ;0)











Här kommer jag och Wilma mumsa björbör lite längre fram i sommar :0)

❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt med lite extra ledigt 👍💕 Kramisar från Mormor o Morfar 💞

Svar: Ja väldigt! Jag behövde visst vila upp mig efter ledigheten ;0) Kram på er ❤️
Sara Isarve

2016-06-09 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild