Bergochdalbana

























En ljuslykta som Tina ville bli av med fick flytta hem till vår trapp.


Min ork har varit väldigt svajig senaste tiden, söndagen minns jag iaf som en såndär klockren dag då både humör och tålamod höll i sig. Vädret var fantastiskt så vi körde mysmorgon, lunch hos Tina, dans och hämtade hem ett stort as till skåp. Allt annat än jag tänkt mig från början för det är varken vitt, nätt eller högt ljusinsläpp och inte har det några ben heller. Fel fel fel... Fel hade jag tänkt, det är ju klart att jag ska ha ett kolossalt stort och helt udda turkost vitrinskåp till porslinet! 

:D

Dessutom har jag nu (onsdag) beställt två par söta tassar som helt övertygat kommer lyfta hela skåpet ;0)

Hmm bra söndag helt enkelt!

MÅNDAG
Sååå trött och glömde bort att äta på em så tillsammans med en övertrött Wilma blev det sådär riktigt tråkigt kaos.  Därav ingen bilbomb från måndagen... Mest bara kass! Förutom den här väldigt härliga stunden när vi båda kommit till sans och Wilma ropade -mamma, mamma jag har "köpt" såna där som gammelmorfar har som man kan gå med...




TISDAG
Var en betydligt bättre dag, vi samlade energi i sol och frisk luft... Orkade inte göra mycket mer än så...












ONSDAG
Idag var det jag och hundarna som gällde efter jobbet. Blev en riktigt bra kväll efter jobbet!





















Det är ju alldeles fantastiskt att man kan cykla ut till Stensjöby, jag älskar bullerbykänslan! Måste cykla dit med Wilma snart... Å lite picknick med i korgen! Fast då vågar jag nog inte ta med hundarna, de är så sjukt taggade bredvid cykeln... Även på hemvägen efter ett stopp med bad och sim... De sover nog gott i natt tror jag!

Jag också!

Får se om jag orkar kliva upp tidigt och klippa färdigt gräsmattan, fick ju för mig att börja lite sent så till slut blev det för mörkt ute... 

Kan ju se kul ut annars :P

God natt på er
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så underbara bilder du bor så himla fint på landet o nära till stan hoppas du bor kvar tills Wilma blir stor 👍💕 Pussar o kramar ❤️❤️❤️

Svar: Det hoppas jag också :D Puss & Kram 💞
Sara Isarve

2016-06-16 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild