Full rulle

Efterlängtad cykeltur!
Wilma har fått en överraskning av kusin Elin :D
Lek med Abbe som får det superMYSIGT!
Övar inför fredagens dans på bryggan i Kalmar
Anna tatueras, Wilma sover och vi andra försöker oss på kubb... Det går sådär...
Besök på Fallebo gård för att rasta av barnen
❤️❤️❤️
Många cykelturer blir det ;0)
Ibland lååång väntan på mat, tex här i Färjestan. Restaurangerna ska öppna och alla ska bestämma sig och komma överens, dessutom ska maten bli klar också ;0)
Badar ner maten så att glassen ska få plats...
Ett litet besök på Skälby gård på väg hem från Öland
Lugnt och skönt tänkte jag och la mig i hängmattan...
Hallonstopp
Kvällsdopp i Stensjöby. Jag Wilma och hundarna tog cykeln och de andra fick fuska och ta bilen. Jag skulle nog behöva ett gäng med gästcyklar tror jag!

Ja två dygn hinner man mycket på! Alex har nu dragit hemåt men vi andra hinner nog med lite till innan veckan är slut ❤️

Härlig sommarvecka på er alla 😘❤️


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Gullfjärtar! Tur att du är så duktigt på att fota, känns som om vi är med er❤️

Svar: Tänkte att ni ska få vara med litegrann iaf 😊❤️
Sara Isarve

2016-07-20 @ 22:59:58
Postat av: Mormor

Håller med syster yster 💕 Härligt ni har det njut av ☀️☀️☀️-en Pussar o kramar ❣

Svar: Det gör vi, även om vi gnäller lite på den också 😉 attans så varmt det är nu!!! Blir nog bad idag också 😎
Sara Isarve

2016-07-21 @ 09:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild