På hemmaplan

Bortsett från ett exploderat framdäck på bilen var resan till Oxelösund, Nyköping och Stockholm alldeles fantastisk. Det var länge sedan jag tog mig upp alls och allra värst Sthlm, pinsamt länge sedan! Men ack så härligt att det äntligen blev av. Bilderna har ni ju redan sett och för er kanske det inte ser så märkvärdigt ut men för mig är det en sådan kärlek att träffa alla.

Har ju hunnit med ett par dagar på hemmaplan nu och tagit det ganska så lugnt. Bara träffat ett par vänner, hängt med hundarna och Wilma, försökt få lite ordning efter resan, besiktat bilen, varit på läkarbesök och även på veterinärbesök. Det sistnämnda var med Abbe pga några knölar på magen som nu är bekräftade fettknölar. Så jäkla skönt! Börjar bli lite mindre ung bara ;0)

Fick mig lite tårta hos Wilma och David idag när jag körde dit lite post, chokladtårta, mmmm

Efter lite kurragömma och fika fick jag dra vidare till tippen och övriga av dagens sysslor, men sen slapparkväll med bara mig och hundarna! Skönt med semester!

Dagarna som gått:
















✨❤️✨

Till helgen vankas det massor med dans och trevligheter i Kalmar.

❤️
Hoppas ni får en härlig helg
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Här är allt bra du verkar ha det gott 💕 Du får ha en trevlig helg 💕 Puss o Kram 💕

Svar: Vad skönt! Puss 💖 Kram på er
Sara Isarve

2016-01-14 @ 20:55:11
Postat av: Maggie

Skönt att höra att det gick bra med Abbe hos veterinären! 😀 Och tack så mycket för senast ❤️

Svar: Tack själv ❤️😊
Sara Isarve

2016-01-16 @ 23:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild