Inte riktigt vad jag hoppats på

Råkade kära ner mig i en ljuslykta på Ica så efter ett par dagars suktande fick den flytta med hem.


Idag fick vi lite sällskap av Patrik här hemma och Wilma sov lite sen middag innan hon skulle till Nattis. Jag sover ju alltid innan nattpassen och när jag vaknade hade jag fem missade samtal! Ett från dagis och resten från David på jobbet... Snacka om att piggna till snabbt!
Wilma hade kräkits på dagis så det var bara till att fara iväg och hämta hem henne igen... Nu har vi flyttat ner till vardagsrummet så det är nära till badrummet. Efter ett långt toabesök, en dusch, lite kvällsmat och mys somnade hon och jag hoppas verkligen att det håller sig så nu. Men det återstår att se! Kanske får man sig en omgång själv också... iiiuuueee... Hoppas INTE det!

❤️
Min fina lilla plutt
❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla gumman man blir supertrött efter man tömt allt 😘 Men barn kommer tillbaka fort hoppas på bättring o att du slipper otyget 🙈❤️

Svar: Ja hon har tagit det betydligt bättre än vad jag brukar göra iaf 😉
Sara Isarve

2016-01-27 @ 16:11:38
Postat av: Mormor

Jätte tjusig ljuslykta 👏

Svar: Tack, ja ibland får Ica verkligen till det 😃
Sara Isarve

2016-01-27 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild