❤️

Idag är en såndär dag då jag låtsas att jag är ledig, första nattpasset! Hämtade hem hundarna från pensionatet och Wilma från David imorse när jag vaknade. Dagen bjöd ju på hyfsat väder så vi drog fram pulkan och invigde slänten som pulkabacke :D


















Okej Zlatan insåg ju snart att pulka inte var hans grej men Wilma och jag hade väldigt trevligt i vår lilla backe! Abbe han sket fullständigt i pulkan och låg som vanligt och tuggade på en pinne och vaktade sin boll när han äntligen fått tillbaka den från Wilma. Jag älskar det här huset och tomten och när mitt lilla kaos till familj är samlad. Helt underbart 😊

Sänder lite kärlek till er alla
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att du trivs med lite kaos ibland 😋 Skickar tillbaka kärlek till er ❤️

Svar: ❤️ det bästa kaoset som finns 😉
Sara Isarve

2016-01-25 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild