Återkommen till hemmet (igen)

Sitter här i sängen och njuter av att jag äntligen fått upp fågelbilden som jag beställde för säkert (minst) fyra år sen i en ram och nu pryder den min byrå i sovrummet. Ljusstakarna hittade jag på rea i stan när mamma var och hälsade på. Fler ändringar ska ske med inredningen men det får bli ett litet steg i taget. Just nu njuter jag av den här lilla ändringen. 

Jag fantiserar om fler ljus, en ny lösning på de underbara bilderna på Elin, My och mig från bröllopet och någon form av blomster. I väntan på det ser det ut såhär på byrån:



Så saknar jag min lilla skruttfia som är hos sin far just nu men jag får snart hem henne igen och jag har haft en fantastisk danshelg så jag ska inte klaga på livet. Men sakna och längta kan man allt göra ändå!

Var på massage och fick en härlig genomgång av kroppen som inte så konstigt nog är lite mör efter helgen. Den julklappen kom väl till pass idag :D
För övrigt har jag och hundarna bara njutit av att vara på hemmaplan igen och det i sällskap av underbart väder!


Imorgon ska jag på fototur till Öland och sedan vidare på lite mer dans. Härligt med lite semester såhär innan en fullspäckad utbildningsvår drar igång. Ser fram emot att komma iväg med kameran för det händer ju nästan aldrig nu för tiden.

Mina älskade katter ;P


❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad fint det blir är roligt att göra lite förändringar 💕 "Dansa min docka medans du är ung sen blir du för gammal" är ett ordspråk nu för tiden kan man dansa livet ut 💕 Puss o kram😋

Svar: Ja jag hoppas att jag kan dansa hela livet! 😊
Sara Isarve

2016-01-20 @ 11:36:33
Postat av: Anonym

Så är ord språket : dansa min docka medans du är unger när du blir gammal blir du så tunger/
: rätt ska vara rätt 😂💖

Svar: 😘❤️
Sara Isarve

2016-01-20 @ 11:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild