Fredagsmyyyys

Äkta fredagsmys med Taco och film. Precis vad jag behövde för att varva ner veckan och ladda om för en riktig danshelg.

Sjukt roligt med lillsyrran på besök :D

Medan jag gjorde mig iordning för kväller hann Anna somna i gästsängen och hundarna låg såklart också där och mös. Jag släckte ner och gick mot trappen och båda hundarna kommer farandes och ska följa med upp.

Mumlandes inifrån gästsängen:
-men låg det inte tvåÅ hundar här nyss, nu ligger bara ett pucko kvar!
😂😂😂
Alltså jag dööör! 
(Båda hundarna stod och trampade mig  på hälarna)

Hoppas hon sover gott med krokodilen eller vad det nu kan tänkas vara för något som hon såg 🙊

Men nog låg det bara ett pucko kvar allt
😂

Tack & Hej
Leverpastej

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas allt är bra så Anna inte är uppäten av krokodilen 😃😃😃 puss o kram på er ❤️

Svar: Nejdå hon överlevde natten 😉 😘❤️
Sara Isarve

2016-04-09 @ 09:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild