Flitiga Lisa

Startade dagen med att dra mig lite i sängen men blev pepp av den lovande solen som lyste upp björken utanför :D

Efter ett helt gäng med jobbsamtal drog jag igång med åkgräsklipparen. Känner mig riktigt duktig idag! Kanske inte världens snyggaste gräsmatta men nu är alla kvadratmeter klippta (ja det som jag vågar ta med åkgräsklipparen)


Mmm stor KLAPP på axeln till mig själv idag! Har även hämtat hundarnas mat nere i Mönsterås så nu klarar de sig ett bra tag till :D

Sen kom Wilma och förgyllde kvällen




Iaf en liten stund innan hon somnade på promenaden hihi
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

💗💗💗

Svar: 😘
Sara Isarve

2015-10-15 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild