Lördag innan jobb och slit

Klockan går sådär vansinnigt fort. En fm är bortblåst som med en vindpust. Idag fick bli en njutarförmiddag. Startade dagen med frukost till Ernst i Toscana. Fast ja egentligen började Wilma dagen något tidigare med att låna min telefon så jag fick skrapa ihop liiiite extra sömn. Sen packade vi ihop en liten picknickkorg med krossad is i äppelmust, och ostmackor... Så tog vi ut cykeln (trehjulingen) och begav oss ända ner på stora gräsmattan där vi picknickade, jagade fåglar (Wilma) och lekte. Sen blev det en hundpromenad i hopp om att Wilma skulle somna middag men det blev först efter att ha lämnat hundarna och gått en sväng till för på promenaden klappade vi istället hästar förstår ni! Så mycket roligare än att sova ;0)


















Kommentarer
Postat av: Syster yster

Vansinnigt fort ja, har städat tills nu och det ser fortfarande ut som om ingen gjort ett handtag på veckor! Förvisso har Elin byggt koja i hela vardagsrummet medan jag röjde Mysans rum....

Svar: Haha ja Wilma brukar också dra fram i ungefär samma takt som jag städar!
Sara Isarve

2015-05-23 @ 14:21:48
Postat av: Mormor

Vad mysigt ni har😊vi har varit o kört runt i båthamnarna skulle fika men det blåser så det blev hemma kaffe 😎😘

Svar: Ja ibland är det skönast så 😉 bra att ni tog er ut en sväng först iaf! 😊
Sara Isarve

2015-05-23 @ 14:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild