Kolmården






















Lyckad dag på Kolmården men precis som alltid hade man behövt ett helt gäng timmar till för att hinna med alla saker alla vill och alla saker lika länge som alla vill ;0)

När Wilma sov i vagnen tog hon och jag en promenad och de andra åkte linbanesafari. Hon hann både sova färdigt och se på elefantshow och insläpp av savannens alla djur innan de andra var tillbaka... Frusna som ett gäng pinnglassar... Då njöt jag lite extra av min lugna runda  ;0) det enda jag känner att jag liksom missade var delfinshowen med det var så fruktansvärt jobbig kö till den och Wilma hade somnat i vagnen då. Kanske nästa år?

Väldans bra iaf
Grrr på er

Kommentarer
Postat av: Familjen kaos

Verkligen supertack för idag!

Svar: Tack själva för en underbar dag ❤️
Sara Isarve

2015-05-16 @ 22:26:24
Postat av: Mormor

Ni ser ut att haft toppen trevligt 👍❤️

Svar: Det var det verkligen 😊
Sara Isarve

2015-05-18 @ 19:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild