Invigning










Trots sovmorgon blev det en effektiv dag idag. Staketet är äntligen fixat det sista med så nu behöver vi inte fundera så mycket på det på ett tag. Ja förutom de resterande 3XX metrarna vi skulle vilja ha förstås. Gräsmattan är klippt, huset är städat och grannarna har varit över och hjälpt oss inviga de nya utemöblerna. 

Och äntligen fick vi skryta lite med vår kvällssol ;0) och bjuda på den såklart! Till den serverades färdigkryddad karré, bea på burk, men HEMLAGAD potatissallad och morots- & vitkålssallad. FinFin dryck från bolaget och öländsk choklad till kaffet. Hoppas förresten att kaffet gick och dricka för jag brukar ju hålla mig till att göra te!

Nu blir det en liten stund i soffan och sen laddar vi batterierna för jobbperioden som drar igång imorgon. Och sen... Sen är det sommar! 

Hinner ev blogga nån mer gång innan dess dock  ;0)

Fint avslut på första semestern
:D



Kommentarer
Postat av: Mormor

Jädrans vad fint det blev o trevligt med goa grannar puss o kramar 💖💖

Svar: Ja vi har mycket att tacka våra grannar för! Ni får komma ner och provsitta dem ni också snart ❤️
Sara Isarve

2015-05-21 @ 21:16:06
Postat av: Syster yster

Oj vad mysigt! Varför är inte vi grannar? Jag vill också bli bjuden på mumsig mat!

Svar: Men du är såklart också välkommen 😊
Sara Isarve

2015-05-22 @ 06:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild