Solen skiner

Vaknade upp med huvudvärk och lite halvt illamående idag efter nattpassömnen men ett par piller och hängmattemys blev det betydligt bättre. Hemmahäng, mestadels ute på tomten för att njuta av det vackra och lagom svala vädret. Det är alldeles fantastiskt tycker jag, betydligt bättre än högsommarvärme. Nog för att vi har högsommar men inte om man kikar på temperaturen. Skönt det!


Hängmattevy

Avkoppling

Kvällsmat i sällskap av Marcus (tillfälligt inneboende)


Lite lek och lite nytta... Lagade nämligen sandlådelocket som klumpeduns-Abbe råkade knäcka härom veckan. Wilma hjälpte mig att måla de skadade ytorna också. 

Vet ni något som gör mig alldeles alldeles varm i hjärtat? Ja, Wilma såklart! Hon pratar så fantastiskt mycket och när jag söver henne så är det inte bara jag som läser för henne utan hon läser även för mig, bläddrar och berättar utifrån bilderna. Ibland sjunger jag och ibland sjunger hon. Viskar fram visorna och visar med armarna hur skummet yr och vågorna vågar.
Ja, alldeles varm blir jag!

Fina rara lilla Wilma

Nu har jag och Abbe nattmys på soffan för imorgon är min lediga dag :0)

Kram på er
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja bara man ser denna underbara unge blir man varm i hjärtat 💖💖💖

Svar: ❤️😊❤️
Sara Isarve

2015-07-16 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild