Mulet och tre regndroppar men vad gör väl det?

Skönt med ledigt men faktiskt skönt att vara tillbaka på jobbet igen :0) förra perioden var tuff, jag kände mig riktigt trött och sliten men efter en välförtjänt ledighet är det nu riktigt trevligt att vara tillbaka. Jag ska ju till hösten läsa vidare på jobbet och utbilda mig till operatör så nu kommer jag att sitta bredvid på den positionen så mycket det bara går. Det känns väldigt spännande och som en liten nytändning... Lite läskigt samtidigt men väldigt intressant!

Ja det är väl där fokus hamnar just nu! I övrigt ska jag nog ta dagarna som de kommer ;0)



Kram och trevlig söndag på er
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej hej vi har varit ute hos fam Gustavsson o fikat o bubblat lite 😘 Puss o kramar på er 💞

Svar: Det låter som en väldigt bra söndag det 😊 Puss & Kram
Sara Isarve

2015-07-12 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild