Ledig dag



Skälby Gård med Tina. Sen kollade vi även på sandskulpturtävlingen på stranden men då blev kameran kvar i bilen...





Rekommenderad från 6 år

...Wilma förstod varför när hon kom upp!

Därefter lunch och snabbshopping i stan med Patrik...


Denna dagen ingen mugg, däremot en frukostskål jag suktat efter i ett par års tid. Present till mig själv. Jag menar jag har ju trots allt namnsdag snart... Bara tre dagar kvar 😁

Glass och bad i Färjestaden som vanligt 😋 med Patrik och Frank denna gång...

En tröttis på uppvärmning efter badet ❤️

Hoppas ni haft en lika trevlig torsdag!
God natt på er
❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt med lediga dagar o vara tillsammans med goda vänner o lilla Wilma 💞💞

Svar: Ja det är allt trevligt det 😊💞
Sara Isarve

2015-07-17 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild