Sån där vanlig dag igen...

Igår





Idag
Laddade med sconesfrukost :0)
efter en liten sovmorgon för min del
Sen blev det stan en sväng för att kika på träningsredskap. Vi har nämligen insett att det är totalkört att lyckas gymma de närmsta 14 åren :P

Promenad i Stensjöby med Patrik som sällskap... solen ville tyvärr inte följa med den här gången men det var trevligt ändå. (Läs: Skitsvårt att köra ut vagnen, snorhalt överallt, hundar som drar i kopplet alternativt en Abbe åt ena hållet, Zlatan åt andra och en Wilma som gärna vill gå åt ett tredje håll) 

Vi besökte kossorna och Wilma diskuterade högljutt med tuppen inne i hönshuset (genom väggen).


Skönt också att komma hem på en kopp te och mackor :0) (Läs: päronyoughurt överallt, ost i teet, meeeera skinka, vägra klä på sig till dagis, glömma mata hundarna...)


Nu blir det natt för mig en liten stund och sen jobb när det är dags för er andra att krypa ner ;0)

Kram på er
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att ni mår bra o har det ljuvligt med eran lilla tös😘 nu är det jag som mår pyton hostar o halsen känns som den är skinnflodd men det är bara att ta nya tag hoppas vi ses snart😜Massor med kärlek 💖💖

Svar: Neeej vad tråkigt :0( Hoppas du kryar på dig mycket fortare än vad jag gjorde!!! Massor med kramar och kärlek till er båda 💞
Sara Isarve

2015-02-17 @ 07:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild