Dopparedagen

Startade aftonen med att Wilma dök in 06:00 till tomtegröten, jag vaknade hela fyra minuter före ;0)
Patrik och Wilma hämtar in mer ved till brasan.















Efter julklappsöppningen blev det till att börja med Janssons frestelse och att griljera julskinkan...

Wilma passade på att leka lite mer med klapparna och vi pärlande ett namnarmband till lilla fröken.

Sen somnade hon när moster Cicci ringde och sjöng babblarnas julsång så vackert.

Då passade mamman på att ta en dusch utan tjat och rop ;P

Sen var det dags för skinkmacka när Linus dök upp... Väcka Wilma, försöka få igång julmusiken och äta jullunch.

En kopp te/kaffe och ett gäng chokladbitar senare var det dags för färd till farmor för Wilma och till jobbet för mig. Idag hade vi lugn drift så vi kunde mysa till det med god mat och glada skratt. 


En riktigt bra julafton har jag haft, hoppas att ni har haft det likaså!

❤️ God Jul ❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Verkar avslappnat o skönt 🎅 Vi har det oxå lugnt ätit gott o mår bra☃ hoppas du får ha det bra i fortsättningen på året sen får vi börja med nya krafter 2016 🎉Puss o kramar till er 💋

Svar: Ja det får vi göra 😃💪 God fortsättning till er också ❤️ snart ses vi igen 😊 Puss och Kram på er 😘
Sara Isarve

2015-12-25 @ 09:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild