Utan palter

Den här helgen planerade jag att spendera i Lysekil men planerna blev ändrade och istället fick jag hit tre av tanterna från gymnasietiden, en bebis och en lillebror. Så det vanliga kaoset har hållit i sig och det var sjukt roligt att träffa dem igen. På något märkligt men väldigt härligt sätt lyckas liksom relationerna vara lika okomplicerade som då trots att så mycket har hänt sedan vi sågs sist.

Så vi har bubblat om lite gammalt och lite nytt, ätit gott, promenerat till och runt i Stensjöby och såklart badat näck mitt på ljusa dan... För det är sånt man gör när man inte har setts på länge!

David var med första dygnet men sen rymde han till Kalmar stadsfest istället.


Torill, Nora, bebis Juno, Wilma, jag, Denice och lillebror Fredrik. (David är fotograf)



















När alla utom Nora och bebis Juno lämnat oss kom Noras pappa förbi på en fika och tog dem sedan med sig norrut. Riktigt kul men en liten bonus-besökare... Minns tillbaka på våra obligatoriska restaurangbesök med plankstek. Nom nom.

Wilma deckade i soffan bara minuter efter att de sista gästerna lämnat.

Jag och Zlatan gick och hängde oss i trädgården istället...

Men jag kunde ju inte hänga där och lata mig hela resterande dagen så jag slipade och målade en till stol till balkongen. Imorgon ska den lackas och joina sina vänner här nedan. Då har jag bara två kvar sen :0) gött när det går framåt!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad trevligt ni har haft 😋vilken fin pool Wilma har 💞 ska bli trevligt att komma ner hoppas att vädergudarna är med oss dom dagarna ☀️😄😎 👄☀️☀️

Svar: Ja det hoppas vi på så du kan låna den fina poolen 😉😘
Sara Isarve

2015-08-09 @ 21:52:38
Postat av: Syster

åh vad kul med besök från förr! Wilma ser ut att ha haft roligast:)

Svar: Förutom att slåss lite om uppmärksamheten så hade hon väldigt trevligt 😉
Sara Isarve

2015-08-09 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild