Stanna gärna lite längre ❤️




















Regnrusk halva dagen sa vädret men ibland är det väldigt trevligt att de har fel! En kanondag fick vi på hemmaplan.

Cicci och Lucas tvättade staketet mot källaren, Roine klippte stora gräsmattan, grannen klippte med röjsåg och högg lite med yxa åt oss, jag slipade färdigt på stolen och gav den lite trevligare färg, Elin och Wilma har mest busat runt och David sovit halva dagen efter sista nattpasset... Och så hämtade han Benny när han vaknade. Cicci och jag rymde en sväng till stan och sen klippte jag hennes hår och packade in både hennes och mitt i olja och citron, rena dunderkicken hoppas vi på... Får se imorgon om det blev så bra som jag hoppas. Tog inga för och efterbilder för bildbevis kan ju komma att användas emot en vid senare tillfälle ;0)

Nu blir det kväller och imorgon siktar vi mot Öland 
😃

Kommentarer
Postat av: syster

Tack för att vi fick komma! Det var lika trevligt som vanligt :)

Och även om mitt hår är fruktansvärt så blev det massor med bättre av lite klippning och omsorg😘

Svar: Underbart att ha er på besök! Hoppas Elin piggnar på sig efter en natts sömn ❤️
Sara Isarve

2015-08-06 @ 22:12:28
Postat av: Mormor

Vad trevligt o se så underbara fina kusiner ❤️❤️😜

Svar: 😘❤️
Sara Isarve

2015-08-06 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild