Sjukstuga

Jag fullständigt avskyr att vara sjuk. Det allra värsta är väl min känsla av att vilja göra så mycket men samtidigt inte vilja göra ett skit. Det är superfint väder ute men ändå vill jag allra helst ligga inne på soffan, även fast jag redan tröttnat på den när jag varit sjuk i ungefär en timme.

Jag vill vara ute i luften och njuta av livet!

Jag ville sååå gärna vara med på Astrid Lindgrens Värld igår!

Jag vill så väldans gärna åka upp till Sthlm och hälsa på Fredrik och Kristina i helgen!

Jag vill äta varje måltid utomhus!

Jag vill stålborsta staketet så jag kan måla och skruva och måla ännu mer... Framför allt vill jag se resultatet!

Men min kropp vill bara sitta på soffan och glo och snyta sönder näsan tills den blir alldeles svullen och röd. Öronen vill helst inte höra någonting och magen är knappt sugen på mat.

Typiskt mig när jag är sjuk.
Typiskt mig att vara sjuk.

2015 = Förkylningens år

(Jag har iaf tvingat ut mig på en promenad, en stund på gräsmattan, två stunder i hängmattan och en stunds mattepluggande... Alldeles strax en promenad till)








Astrid Lindgrens Värld






❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hu inget trevligt att bli förkyld på sommaren brukar hänga med länge o vara envist ta det lungt sjukskriv dej så du har sem-dagar kvar vi får väl komma senare i höst men vi hörs i tel 😌 Krya på dej 😘😘

Svar: Nej så sjuk är jag inte, är redan på bättringsvägen! Har friveckan just nu på schemat så det är inte lönt att vara sjukskriven ändå... Men tack för tipset!
❤️ vi hörs OCH ses snart 😉😊❤️ Kram
Sara Isarve

2015-08-14 @ 04:45:24
Postat av: Syster

blä för baciller! Men vilken go fläta damen har! Inte helt fel med kusin iallafall?

Svar: Nej väldigt bra med kusin 😃 nu är det flätat för det mesta! Ibland dock precis lika rufsig som vanligt men med en liten råttsvans fläta kvar där bak 😁
Sara Isarve

2015-08-15 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild