Sista rycket nu, pepp pepp






Man hinner inte så mycket mellan nattpassen men idag laddade jag med tårtrester efter sovpass nr 1. Sen fixade jag i ordning lite inför middagsgäster från långväga håll. Den bruna fyrbenta Pondus var den enda som blev med på bild idag... Ja av gästerna då...

Fisk från marsöfiskaren idag också så det enda jag behövde laga till var potatis och en liten sallad, perfekt! Riktigt gott var det även idag :D sen smulade digestivekex, vaniljglass och blåbär till efterrätt. (Nyttig helg det här)

Nu ett sista nattpass och förhoppningsvis semester på det!

Natti natt
❤️

Tänker på dig min gamla vän


Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt med semmester 👍ja tankarna går ibland till Izac 😘 ha det då gott alla fem 😀💖💕

Svar: 😘❤️
Sara Isarve

2015-08-03 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild