Semesterkväll



Ett par timmar måla plankor och sen var den staket-fasen över, det var vääääldigt skönt! Tina höll mig sällskap och varierade med att leka med Wilma. Sen blev vi bjudna på galet god mat hemma hos svärmor i sällskap av Sukke och Hans som var på omvägar mot Eksjö.

Laddat inför uppskruvning


Sen smet David mot Västervik för lite roligare äventyr med kollegorna och vi tjejer åkte till stugan i Ävrö för lite avkoppling. Ja dvs så mycket avkoppling det kan bli i sällskap av en tvååring med något skeva sovtider under dagens lopp.


























Tina var ungefär lika trött som Wilma medan jag piggnade till när det plötsligt blev tyst och ingen ständigt pockade på min uppmärksamhet. Men efter lite plock var det skönt att krypa ner och ladda inför morgondagen.

❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ser underbart ut aldrig fel att bara finnas 😋😜💕

Svar: Nej det behöver man ibland 😊❤️
Sara Isarve

2015-08-24 @ 07:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild