Mindre sol och mer dugg




Idag har förkylningen jag ignorerat någon dag gjort sig påmind och både jag och Wilma är på G att bli lite sjuka. Förhoppningsvis bara lite.

Och på tal om lite så borstade jag inte så mycket men däremot lite till på staketet... Många bäckar små ;0)

Besked om ytterligare plank är tyvärr uppskjutet till morgondagen men vi kör på och hoppas att det får någon form av lösning. 

Lite matte har jag även hunnit med efter att ha sovit middag med Wilma. Sen kom jag på att det är tisdag och drop-in hos veterinären i Mönsterås så där sitter jag och Abbe och väntar på årets vaccination. Sen blir det hem till soffan igen och förhoppningsvis ett par mattetal till innan natten är slagen.

Hoppas på att känna mig mirakulöst frisk imorgon när jag vaknar!

Oddsen är inte bra men ingenting är omöjligt...

❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Krya på er kramar 💕💞💕

Svar: Tack 💞 Kramis
Sara Isarve

2015-08-11 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild