Kisseri kisserA

I kvällssolen avnjöt vi en alldeles vanlig (kanske för vanlig) kvällsmat, nämligen smörgåsrulle med ost... Men även kanelknäcke med ost. Detta ihop med skönsång från underbara Wilma och i sällskap av hundar och en potta kiss. 

Hade det inte varit för ATG Wilma var övertrött då middagsluren hoppats över tidigare på dagen så hade jag kunnat kalla denna stund fantastisk men den slutade snarare i totalt kaos.


Till och med hundarna kom in och undrade vad som hände när skönsången byttes ut mot klagotjut och skrik och panik... Raka vägen i säng fick det bli och ännu mer ylande därtill. Men det är inte lätt när det är svårt! Det ska gudarna veta!

Ja förutom att pottan används flitigt så går det bra att kissa på blommorna också... även på toaletten fortfarande, skönt med lite olika alternativ!

Wilma laddar lite inför 40-års Kalas hos Nanna. Där bjöds det på tårta, saft och chips. Mamman fick dubbla portioner tårta när lilltösa  bestämt sig för att det var chipsskålen som gällde. Och att känna på alla fina blommor och ballonger. När hon väl vaknat till liv så gjorde hon det ordentligt!

Ett försök att vara lite kalasfin...

Tillbaka i brillorna, har vilat ögonen från linser nu under förkylningen... Föredrar dock linser även om jag ser något bättre med glasögon.

Väl hemma blev det återigen kvällsmat i solen på balkongen men idag i lite lugnare sällskap av endast hundarna... De andra satt fast i fotbollstv:n (ja David iaf och Wilma i sin kära pappa som hon inte sett på flera timmar ;0)) 

Sen tog vi ett gemensamt tag i staketet och borstade för glatta livet! Härligt att man kan hjälpas åt lite ibland, speciellt på tunga evighetsjobb...

Nu ska jag ladda inför morgondagen!

Då får vi finbesök igen :0)
❤️

Kommentarer
Postat av: Syster

Det måste tydligen vara lite jobbigt emellanåt för att man ska uppskatta lugnet sedan? Skönsången var ju helt underbar:)

Btw passar du ju så sjukt bra i brillor, använd dom oftare!


Svar: Ja jag tror också det, jag menar vad hade våren och sommaren varit utan hösten och vintern?

Skönsången var underbar men var glad att jag inte filmade vidare sen 😉

Gör jag? Jag funderar på att kanske ha dem lite oftare men inte hela tiden, får ont och det är omständigt när det inte är bra väder...
Sara Isarve

2015-08-17 @ 07:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild