Fredags"mys"

Ytterligare lite piggare idag, dvs äntligen har något blivit gjort. Började med sovmorgon, frukost ute i solen och en dusch sen fick vi hjälp av vår underbara granne att hämta brädor till staketet. Så tog vi en lunchbuffé på stan efter att ha lämnat tillbaka släpkärran. 

Hoppas att mormor stickade in lite AC i mössan...



Sen tackade vi av Börje (grannen), bar ner allt som stod på altanen och David smet till Kalmar med Benny för att besöka ett spelcafé för datanördar medan jag tog Wilma och hundarna i vagnen och tog den längsta kortpromenaden på länge... Ville bara lägga mig i diket och dö på fläcken, tröttare än tröttast. Wilma somnade dock inte så det blev till att bädda ner oss hemma istället.

Men!

Inte somnade jag för det inte! Näsan täppte igen och hostan blev för jobbig så det var bara att masa sig upp igen... 

Tänkte att det var lika bra att påbörja inoljning av altanen så där har jag hängt ett antal timmar. Fick lite hjälp av Wilma sen när hon vaknade :0)












Sen gick solen ner bakom träden och oljan i gamla burken tog slut, magen började kurra och soffan ropade efter sällskap. Och där sitter vi än ;0)

Imorgon siktar vi på att få färdigt altanen och jobba vidare med staketet!

God natt på er
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Duktiga tjejer 💕 massor av kärlek till er 💞💞

Svar: 💖💞💖
Sara Isarve

2015-08-15 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild