Vår

Nu har vi haft sådär härligt vårväder igen, inte några rekord men ändå riktigt skönt. Därmed har vi såklart hängt lite mer ute. Hundarna är nog mer än nöjda med det och Wilma likaså. Nu njuter jag verkligen av den stora tomten med plats för så mycket lek och bus :0)







Bästa fikat: Ost, fruktstång, cashewnötter och te :P

Det här är alldeles underbart, härliga färger som ploppar upp här och var på tomten...

...och lockar till sig vackra fjärilar!

Staketbygget blev det lite uppehåll med... Idag efter nattpass-sömnen när jag började jobba såg det ut såhär. Nu är det ordentligt fastsatt och uppspänt på ovansidan, nertill och sista sidan kvarstår. Jag får visa sen när det är helt färdigt :0)
Benny kom hit och lekte med Wilma så jag kunde få ett par extrahänder från David en stund, tur det!

Sen åkte vi på bebisbesök och lämnade av lite babykläder, åt en massa god fika, babblade och studsade runt.

Benny plockade vi upp på hemvägen igen så vi har sällskap i huset över natten och imorgon på lediga dan. Undra om det är för mycket att hoppas på lite sol imorgon?

Natti natt
❤️




Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja man längtar till vår o sommar vi behöver det efter en fattig vinter har varit som höst hela tiden 🏂🏂 hoppas vi ses anart Puss o kram💋❤️

Svar: Ja vi får hoppas att de kommande månaderna väger upp den gångna vintern 😉 Ja vi ses nog snart igen! Puss och Kram
Sara Isarve

2015-04-10 @ 07:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild