Onsdag

Man kan allt hinna med mycket på en dag! Började med frukost och vimsa runt i lägenheten efter alla prylar, mamma var snäll och tog hundarna på promenad och jag och Wilma rullade ner till badhuset för att busa med gammelmormor. Gammelmorfar dök upp en liten sväng också efter gym och massage. Synd att man inte kan ha sin telefon i vattnet ;0) Wilma har tappat lite av modet i djupare delar men tyckte fortfarande att det är riktigt kul! Allra bäst var förstås småbarnsdelen med vattenstrålar och minirutschbana. Och det var bara vi i den bassängen så hon kunde härja fritt. Mormor och jag hade väl hoppats på något varmare vatten i lilla men vi överlevde ändå. Wilma flirtade såklart med alla tanter och jag glömde våra badkläder i duschrummet.

En sömnig fika efter badet


Middagslur


Fika med Maggan (och morfar)... Något skeptisk blick...

...men det gav sig allt snart :0)


...morfar drog sitt bästa kort...
En bok med massa spännande hål, riktigt finurlig var den!


Pettersons med mormor :P


Sen ett besök ute i svärtaskogen :0)
Hos kaninerna...

...kusinerna..

...skogstrollen...


...småkrypen...


...svamparna...

Vi är så sällan ute i skogen så det måste nogsamt dokumenteras från alla vinklar och vrår!

Anna och Alex syster (förlåt jag kommer inte ihåg namnet) hämtades på omvägen hem varpå mina ansträngt plockade Karl-Johansvampar fick dödsdomen. Men hellre dem än oss!

Nu tänker jag gossa ner fejset i kudden och se om man kan skrapa ihop lite skönhetssömn eller om Wilma sparkar mig i revbenen hela natten. 

Imorgon blir jag äntligen gammal!
Imorgon har jag äntligen något att skylla allt på!

Skönt!

❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

En trevlig förmiddag på badhuset med Wilma o mamman... I dag är ingen vanlig dag i dag det är Saras Födelsedag Grattis🎁💕🎁

Svar: Tack 💞 för både gårdagen och gratulationen! Ses ikväll 💖
Sara Isarve

2014-09-04 @ 05:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild