Njuter och stressar om vartannat


Nu hann det visst gå ett par dagar emellan, trodde jag hade massa tid över till att blogga men förutom att ha fyllt 30 och kalasat lite smått så har jag röstat, jagat flertalet försäkringsbolag, pratat med badrumsarbetarna, skrivit skadeanmälan, jagat förre husägaren, jagat mäklaren... Ett jäkla (sp)ringande här! Så har David äntligen kommit upp ett par dagar också :0)


Kalas hos mamma med ett par besökare iaf (blir snabbt fullt i en lägenhet), dock hade jag fullt upp så det här var de enda bilderna jag fick tid att ta... Men de som kom och firade min gammeldagen var moster Marie m Peter, mormor och morfar, Cicci och Roine med hela barnaskaran och Anna och mamma var hemma också :0) mysigt kaos!

Full rulle till bibblan för att rösta

Eller
Jaha
Åka rutschkana menade jag förstås!


Ellinor dök upp från Linköping för att busa med Wilma och följa med på 30-årsmiddag på "Erik i Forsen" i Nyköping. 

Mmm väldans gott!
(Proppis säkert i flera dar)

Förutom att Wilma välte ut mitt vattenglas så måste jag säga att hon skötte sig väldigt bra även fast det egentligen började bli dags för sängen :D riktigt mysigt ställe, supergod mat och sen trevligt sällskap av Anna, Ellinor, Carro, Stephen, David och Wilma.

På min meny:
Toast Pelle Janzon
(Utbankad oxfilé på toast med löjrom, rödlök, äggula och créme fraiche)

Vildsvin med mandelpotatispuré, primörsallad och bearnaisesås 

Chokladbrule med jordgubbssorbe och en kopp te

Mätt? Jag? Mmm till och med jag!


Förresten fotade jag Stephen, Carro och Bebismagen idag vid lunch :0)
Ser fram emot att fixa lite bilder nu under semestern!

God natt och kram på er ❤️



Kommentarer
Postat av: Mormor

Himmel vad gott det ser, ut o fina vänner att dela en stund med. Massor av kärlek till er 🙋😘

Svar: ❤️❤️❤️
Sara Isarve

2014-09-07 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild