Dagens skörd

Middagslur hos g.m & g.m



Panoramakurs vid fikabordet


Morfar bemästrar tekniken magnifikt bra... Sen ska bara hela motivet sitta stilla... 

Alltså jag smälter för de här lockarna ❤️


Promenad till bilen


Åh den dära lilla kulan ❤️

Åh den dära stora kulan ❤️

Testar nya vantarna från mormor
...om och om igen..

Möblerar om


Avnjuter den fina 30-års presenten från Carro och Stephen...

...samtidigt som jag redigerar några bilder till på den vackra lilla familjen :0)
Ser fram emot när Smulan kommer ut så jag får fota henne också!

Jättemycket mer än så har vi inte gjort idag, förutom varit på promenader som vanligt. Inte så långt och inte så snabbt. Wilma har tagit över utgång med Izac och de är så söta tillsammans. Men Izac blir allt sämre och även om vi nu ökat på medicinen tycker jag att det fortsätter åt fel håll. Det får nog bli ett samtal till med veterinären... Tror inte att den här vägen var den rätta men befarar att det kanske inte finns någon bra väg längre. Klumpen i magen är tillbaka och mitt moraliska dilemma likaså.

Ett bättre besked är att badrummet iaf kommer att vara tillräckligt färdigt för att vi ska kunna flytta hem på torsdag inför jobbperioden. Det hade blivit sjukt jobbigt att hitta någon annan lösning och det ska bli skönt att inte längre bo i en väska.

❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbara Sara som delar med dej av ditt rika liv💞 Älskar er😘💕💞

Svar: Älskar er också ❤️❤️❤️
Sara Isarve

2014-09-17 @ 12:14:15
Postat av: Carro

Skönt för er och komma hem, även om jag kommer sakna er massor❤️ Kul att du gillade koppen:)

Svar: Ja jag kommer sakna er alla jättemycket men samtidigt ska det bli riktigt skönt att komma hem igen ❤️
Sara Isarve

2014-09-17 @ 14:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild