Snorisar



































Efter fem dagars väntan har jag äntligen fått kontakt med veterinären igen för att diskutera Izacs medicinering. Vi trappar upp ett steg igen och har bokat in ett återbesök om två veckor.

Wilma och jag snorar på, eller mest Wilma, mitt har förflyttat sig till halsen igen... Vore skönt om man kunde få bli lite piggare igen! Men men, vi försöker vara ute och njuta av hösten lite (nästan) varje dag trots förkylning och jobb och annat. Eller kanske istället för annat för jag orkar inte så mycket för tillfället.

Måste ju berätta att Wilma numera blir glad istället för ledsen när vi parkerar utanför dagis (hmm undra om jag redan berättat!?!) Det är iaf väldigt skönt att se henne skina upp och med ett leende säga "dAa'" :D 






Kommentarer
Postat av: Mormor

O vad roligt att hon tycker om dagis tar nog en liten stund att vänja sig du ska snart längtar hon till kompisar..man kan aldrig se sej mätt på den goa Wilma💞 Hoppas på en god bättring o en trevlig helg💕Kramis mormor o morfar..

Svar: Tack :0) Kan behöva en rejäj dos god bättring ;0) Hoppas ni får en härlig helg! Kram på er <3
Sara Isarve

2014-10-10 @ 11:39:44
Postat av: Cicci

Underbara unge!

Fortsätter att hålla tummarna för gammelgäddan! ❤️

Svar: Ja tack gör det <3
Underbar är bara förnamnet ;P Hon håller minsann liv i livet!
Sara Isarve

2014-10-10 @ 16:51:35
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Summe

Mys i massor!! :) <3

Svar: ❤️
Sara Isarve

2014-10-13 @ 19:54:54
URL: http://summes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild