Onsdag


Morgonhäng



Middagspromenad
Luva vill man inte ha!


Spanar in till grannen där vildsvinen vänt upp och ner på gräsmattan.








Ja alltså bara för att man går en kort promenad så betyder inte det att det går fort ;0)

Mammatid under lunchvilan. 




Prästens lilla kråka...

...än slank hon ner i diket!

❤️

Jag känner mig mycket bättre nu men är väldigt seg på mornarna ...men idag när jag inte orkade vakna hämtade Wilma sin djurbok och satte sig bredvid mig och bläddrade och babblade... Kaaaat, pejpiii, ABBE (=katt, pippi och hund)

❤️
Och då blir man allt varm i hela hjärtat!
❤️




Kommentarer
Postat av: Mormor

När man ser på våran lilla Wilma kan man bara bli varm i hjärtat var hos Cicci o barnen blev man varm i hjärtat oxå 😘😀😊

Svar: Ja det blir man allt😘❤️
Sara Isarve

2014-10-22 @ 22:58:29
Postat av: Cicci

Jag håller med mormor, man blir varm i hjärtat bara av att se på bilderna!

Svar: ❤️😊❤️
Sara Isarve

2014-10-23 @ 06:08:11
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild