Höstlov

Ja för Wilma har typ höstlov... Den här veckan är jag, bortsett från tre timmar, ledig och nästa vecka är David ledig. Min vecka består av hemmamys och dans. Riktigt skönt! (Och att förhoppningsvis bli helt frisk)


Promenad utan vagn inom räckhåll! Den parkerade vi vid soptunnan för damen kan själv förstår ni ;0)

Vantarna från mormor sitter hur bra som helst!



Runt runt runt

Och små krumelurer


Bygga högt högt helst med lika stora klossar!

Ny krok på plats i lagom höjd till fröken "jag kan själv"

För det kan hon allt :0)



Hittade några löv på promenaden och fick en liten snilleblixt! Måla med vattenfärger! Med en 1 1/2 åring... Smart!

Men det mesta går ju att ställa till rätta. 
Kök går att städa och barn går att bada :P

Nu sover bebis eller jag menar lilla fröken så nu ska jag försöka samla ihop resten av bilderna till Wilmas bebisbok Så den blir klar någon gång inom rimlig framtid.

❤️






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt för dej att vara med trollungen för jag börjar misstänka att hon är ett småtroll... Var rädd om dej så du blir frisk..ha en underbar vecka 😘kramar mormor o morfar 👵💕👴

Svar: Haha ja hade jag inte varit vaken under förlossningen hade jag också trott det 😉 Ha en fin vecka ni också 💖 Kram på er!
Sara Isarve

2014-10-20 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild