Hösthäng







På em-promenaden stod Wilma som vanligt och skakade galler på grannens staket och suktade över alla prylar på tomten... Alltid lika nyfiken på vad de har för grejer... Bra tajming för  då slogs dörren upp och ut kommer ägaren, vilket slutade med ett besök vid kaninburen :0) Abbe skakade som ett asplöv för han ville väldigt gärna också "hälsa". Sen letade vi efter en annan grannes katt för den vill fröken gärna också hälsa på men den var visst inte lika sugen, eller inte hemma... Men efter lite lockande och pockande och efter att hon pillat på allas brevlådor fick jag henne att följa med hemåt igen. Inte helt otippat smet hon raka vägen in till kaninen igen. Tur att han sa att vi fick gå dit när vi ville :D

❤️



Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är klart att. Wilma ska få en liten egen kanin 🐇🐾🐇

Svar: Tanken slog mig också med flög bort lika fort när jag såg Abbes reaktion 😉
Sara Isarve

2014-10-21 @ 23:15:16
Postat av: Mormor

Nej du har rätt,så långt tänkte inte jag hon har ju djursällskap ändå o det är toppen o växa opp med hundar 🍁🍂 blåser ner i dag i Oxdlösund 🍃Kramis😘

Svar: Ja här är det också höstrusk med regn t.o.m. Skönt att David var snäll och tog hundarna innan han åkte till jobbet!
Sara Isarve

2014-10-22 @ 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild