Framåt


Det här är den underbaraste lilla skapelsen i hela världen. Mäktigast av allt jag någonsin kommer att få erfara.
Ja, helt säkert! Utan tvekan!




Gungar i väntan på resten av familjen som gick en längre runda än sjuklingarna.-

Gårdagens middag




Idag har vi varit på BVC för 1 1/2års sprutan, invägning, mätning och lek med klossar. Jag har innan fått intrycket av att man måste locka fram alla saker de kan eller borde kunna men så har det aldrig varit under våra besök. Wilmas sköterska frågar istället om alla saker och pratar ju såklart lite med henne också men lägger aldrig någon press varken på oss eller Wilma. Skönt det!
Fröken följer sina kurvor finfint och på frågan om vi har några funderingar kan ingen av oss komma på något. Nej ingenting har vi funderat på det senaste halvåret. Hittills har vi iaf haft tur med vår lilla guldklimp. Tur att vi har tur med något!

Golvhäng med alla små grisar.

Izac är lite piggare idag än igår och det är härligt att se. Oron är kvar för att det här är sista dagarna tillsammans och att jag valde fel att inte låta honom somna in. 

Men livsgnistan har han kvar och är med och busar litegrann och springer lite på tomten. Idag har vi plockat in studsmattan för vinterförvaring men mycket mer än så har det inte blivit. Jo tvättat också.Tar det lugnt och laddar energi för att bli frisk. 

På tal om det så ska jag nog gå och göra just det, ladda energi... Inta föda!

Ha en mysig fredagskväll

❤️

Själv ska jag njuta lite av att hela familjen är hemma!










Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad skönt att både du o Izac är på bättringsvägen,tycker inte om att ni bor så långt bort skulle ibland bara vilja träffas o ta en kopp kaffe "te" o Wilmakramas 😀😘

Svar: Ja jag kan inte annat än å hålla med ❤️ skulle mer än gärna ha er nära!
Sara Isarve

2014-10-17 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild