Onsdag











Igår åkte David upp till Sthlm med grabbarna och jag, Wilma och mamma åkte åt andra hållet... Ner till Kalmar för att hämta hem Izacs urna. En liten del av mig ville inte riktigt förstå att han skulle komma i en liten träurna. Även om jag vet. Jag önskade ändå lite att han skulle komma i koppel... Pigg och frisk. Långt ifrån rim och ranson. Jag vet. Gjorde ont i hjärtat men skönt att få hem honom. 

Idag ska vi sprida honom på en väldigt vacker plats där vi både har varit och kommer att vara väldigt mycket. 

❤️

Kommentarer
Postat av: Mirmor

Hej på er 😘 skönt att du har Izac tillbaka så du kan strö ut honom o tänka på alla fina år ni fick ha glädje av varandra. Älskar er💕mormor o morfar 💞💞

Svar: Ja det blir skönt att släppa honom fri ❤️ älskar er också 💕💖💕
Sara Isarve

2014-11-06 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild