Mammadag











Idag har det varit en solig dag så jag och Abbe åkte ut till Stensjöby och promenerade, hälsade på Izac och badade tassarna lite. Sen åkte jag, Wilma och David till stan för ärenden och shoppade även julklänning till Wilma och nya handskar till mig :0)

Medan David var hos frisören tog jag och lillfis en fika. Osten först, slicka bort smöret och sen kom hon inte mycket längre för en total främling (nyklippt pappa) kom och satte sig vid vårat bord. Totalt paralyserad! Blev inge mer fika där inte!

Hoppas ni också fått lite sol idag!
❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej vännen😘 vi har oxå haft äran att få lite sol så skönt, satt upp lite avents stjärnor så nu skiner solen inne åxo... Puss o kramar 😘😘

Svar: Vad mysigt :0) jag brukar inte vilja julpynta men just nu är jag faktiskt lite sugen! Puss och kram
Sara Isarve

2014-11-25 @ 23:24:29
Postat av: Anonym

Glömde säg att David vart jätte fin 😉😊

Svar: Ja visst blev han! :0)
Sara Isarve

2014-11-25 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild