Ledig Helg

Fredag: middag & fest i Kalmar
Klackarna i taket ;0)

Lördagslunch hos Stefan och Irene 
:0)

Fin lördagsmiddag (återigen i Kalmar)
BARA Jag & David
...efter att ha kommit för sent till spökvandringen...
Wilma sov över hos Farmor :0)


Sedan söndagskalas hos Melicia :0)






Andreas var visst den enda kalasarn som lyckades fly undan kameran, får vi allt se till att kompensera nästa gång ;0)


...å tre timmar dansträning på det...
...återigen i Kalmar...
Kanske borde vi flytta igen ;0)

Go helg blev det iaf!
❤️ Hur har eran helg varit? ❤️




Och FÖRRESTEN... Wilma kissade på pottan idag :D (bara så ni vet)


Kommentarer
Postat av: Mormor

O vad jag har väntat att hör från er du skämmer bort oss för att du är så flitig här händer inte mycket tränar på vardagen slöar på helgen vi mår bra är huvudsaken vad duktig Wilma är med pottan, vad farmor ska vara nöjd som fick natt Wilma💕 nu är det snart dags att träffas💖 massor av kärlek till er💋 Nu börjar det pirra i magen tills Carro får sin lilla smulan 💓💕

Svar: Ja jag längtar efter att komma upp igen, både att få mysa med er och lilla smulan 💞 Knappt så man orkar vänta! kramar i mängder 😘❤️
Sara Isarve

2014-11-18 @ 11:17:07
Postat av: Carro

Härligt med lite egentid bara ni två❤️❤️ Vi har vart på släktträff, och en sväng till Ikea igen, men de vi skulle ha passade inte.. Satt upp gardin stänger och skruvat lite möbler☺️ Saknar er💖❤️

Svar: Snart ses vi igen och lilla Smulan också, sååå spännande 💕 och äntligen ska jag få se lägenheten också. Längtar hur mycket som helst! 💖
Sara Isarve

2014-11-18 @ 14:05:14
Postat av: Maggie

Tack för pussarna, ja från Wilma <3
Så duktig hon är, börjar bli stora tjejen :-)
Ni vet var vi har gjort i helgen, 2 barnkalas, fullt ös
medvetslös :-p
Tack för ett trevligt kalas i söndags! :-)
Kram kram

Svar: Väldigt mysigt att ses igen 💞 Ja Wilma är verkligen stora lilla tjejen nu ;0) ingen bebis längre här inte! Tack själv 🌸 Kramis
Sara Isarve

2014-11-18 @ 20:42:25
Postat av: Cicci

Wow, stor tjejen!

Vi har målat golv i helgen, ett golv 6ggr, inte jättekuligt:( men det blir vackert!

Och jag säger bara ni flyttar INTE längre bort.....

Svar: Nej det lät som att de 5 sista lagrena nog inte var så kul ;0) ingen större risk att jag flyttar längre ifrån. Men inte heller närmre :P
Sara Isarve

2014-11-19 @ 20:39:01
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild