Inte alltid som man tänkt sig


Tis-ons









Idag efter nattpasset och sömn efter det bakade jag och Wilma kladdkaka. Kladdigt blev det, både kakan och allt annat ;0) sen kom Jimmy över mitt i dusch och stök... Hoppades att han skulle vara sen för det var visst jag :P 

Kladdis fick godkänt och mellan att hämta majskrokar, skedar, ny tekopp, mer glass, göra välling, torka upp... Så hann vi ju snacka lite strunt iaf :D

Sen strax innan nattis plockade jag fram termometern och visst, feber var det! Så pyjsmaspromenad och inställt nattis. Får bli något sen till jobbet så David hinner hem innan jag sticker istället.

Nu ska jag krama Wilma och kudden ett par timmar innan det är dags.



Sen blir det ledig helg och besök av Zlatan imorgon när jag vaknar :D

❤️
Natti natt på er
❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas det snart går över så lilltrollet blir pigg go är hon iallafall våran lillaWilma💞Lycka till med Zlatan 🐶Trevlig helg 💕💓💕

Svar: Tack detsamma 💖
Sara Isarve

2014-11-20 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild