6 November


















Izac har äntligen släppts fri i underbara Stensjöby som ligger oss alla varmt om hjärtat.

Att skapa en hjärtkrans var inte riktigt lika lätt som jag hoppats på men med kvistar och mossa (/gräs) från tomten, snöre, blommor från affären, lite envishet och massor med kärlek så tror jag ändå att man kan ana formen av ett hjärta?

Fick även erfara svårigheten att bryta sig in i en urna. Skruvade bort skruvarna som de nämnt när jag hämtade honom men anade aldrig att de även superlimmat fast locket.
......Bilfärd hem......
Fick fullständigt bryta mig in och istället transportera Izac i en kruka. Fin kruka såklart.
...tillbaka till Stensjöby...
Ruggit väder med bara ett par grader och dagg hängandes i luften. Abbe bajsar och busar, hämtar pinnar och vill att jag ska kasta ut dem i vattnet. Wilma springer runt och pillar på allt. Ljusen vill inte hålla sig tända.
...och ja...

Ja precis som det brukar med andra ord och kan det egentligen bli bättre än så?

Vi (jag) sjunger "Vem kan segla förutan vind" och vi säger ett sista farväl till Izac.

Nu vilar han fridfullt på en väldigt  vacker plats


❤️Vila i frid nu älskade vän❤️

❤️Underbara Izac❤️
❤️







Kommentarer
Postat av: Mormor

Fina Sara i mitt nästa liv vill jag bli vovve hos dej älskar bara dina mjuka o fina drag gud vad jag skulle få det bra 🐶💕

Svar: Tack mormor 😘❤️
Sara Isarve

2014-11-06 @ 18:57:12
Postat av: Carro

Gud så fint❤️blir alldeles tårögd när jag läser.. Men gamla ska vi alla bli en dag❤️

Svar: Ja om man har tur så blir man väl det tillslut ❤️
Sara Isarve

2014-11-09 @ 01:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild