Tidig morgon

Nog för att vi har ganska stor tomt men när hunden inte orkar gå runt hela så känns det jävligt illa... Bakslag på Izac. Trodde att han blivit bra så behandlingen avbröts i fredags efter ett återbesök hos veterinären. Sen i tisdags orkade han inte gå igen eller ja det gjorde väl jävligt ont antar jag med en svullen stenhård kula dinglandes :0( Ringde vet. och fick ny medicin utskriven och som tur väl är svarade han väldigt fort på den. Att bära en trettiotvåkiloskkump 200 m är nämligen inget man vill göra flera ggr om dan. Efter den här kuren är klippa kulsäcken bokat och förhoppningsvis ska vi slippa det här bekymret då.

Just nu går vi en härlig morgonpromenad och lyssnar på alla morgonpigga fåglars skönsång och ägnar en tanke på farmor, för när jag var mindre så var det henne jag gick och lyssnade på fåglar med. Synd att hon inte finns här hos oss längre.

Men jag är väldigt glad att jag ännu får dela allt med min mormor och min morfar som faktiskt kommer ner och hälsar på imorgon :0) och mamma :0) Det är fint tycker jag att ha så underbara människor omkring sig även om det är ett antal mil emellan. 

Igår var hela skiftlaget (-1) med hem på grillade burgare och en frisk dessert... Öl och cigarrer (uuiurk) men trevligt var det. Nu kör vi en sista fm men sen är det banne mig semester! :D

God torsdag gott folk ❤️










Kommentarer
Postat av: Cicci

Ser ut som Wilma uppskattar sandlådan lika mycket som sin kusin:)

Hoppas att izac kan få må bra nu......😪

Svar: Ja den är en klar favorit 😀
Tack, ja vi håller tummarna för Izac nu!
Sara Isarve

2014-05-22 @ 06:16:18
URL: http://ceciliagustavsson.blogg.se
Postat av: Gmormor

Vi är så glada att vi har er livets efterrätt som dom säger,hoppas hoppas allt blir bra med gubben Izac 😘 ses i morgon 💕💖💕

Svar: Det gör vi äntligen 💕😊💕
Sara Isarve

2014-05-22 @ 08:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild