Snartledighelg

Igår kväll fick vi spontanbesök av Matilda, Johan och lilla Max som letade efter vår brevlåda... Som är onamnad än... Haha... Har faktiskt inte tänkt på det så mycket eftersom posten verkar hitta hem utan problem. Men tur var det för då kom de ju in en sväng :0) Rundvisning i kaoset, lite kaffe och lek innan nattpasset. 
Matilda hade en väldigt intressant piercing i tungan och kanske var den den eller kanske hela hon som helt magiskt utan problem kunde ta Wilma t.o.m. från tigermamman! Imponerande! (Räkna med att du får vara barnvakt framöver ;0))


Idag har vi fortsatt på grindbebyggelsen som torkar inför morgondagens montering... Ska bli skönt att säkra trappen!


God natt på er som är lediga ❤️

Kommentarer
Postat av: Gmormor

O vad tuff hon är Wilma, om jag tar det lungt kanske jag har en chans oxå. Puss o trevlig helg 💞

Svar: Det tror jag nog, men pierca tungan innan ni kommer för säkerhets skull 😜💞
Sara Isarve

2014-05-09 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild