onsdagtypmittiveckan

Bläddrar igenom bilderna och försöker dra mig till minnes om vad som hänt sedan sist.

Det har iaf varit helg och då var Fredrik på besök :0) 





Sen har jag knallat lite i skogen med hundarna... Konstaterat att det blir blåbärsplockning lite längre fram!


Och jobbat såklart!

Även hemma...



Idag medan Wilma skolade in sig själv på dagis passade pappan och mamman på att bygga lite spaljé för att kunna barnsäkra trappen. Grundmålat och halvt ihopskruvat... Så lite lackfärg på det och fästen på andra väggen sen blir det montering :0)

Nu blir det vila inför nattpasset, Wilma har redan somnat. Tar på krafterna att vara på dagis ;0) Förresten så går inskolningen väldigt bra. Idag var första dagen vi (David) bara lämnade och hämtade henne utan att stanna kvar något. Dagen hade gått bra förutom att hon inte ville äta lunch... Men det tog hon igen hemma efteråt. Bättre och bättre för varje dag. Riktigt skönt! Känns tryggt inför nästa vecka då även David kommer att jobba. Hoppas att det kommer funka lika bra på nattis! Men det är ju iaf samma ställe...

Eeeh ja godnatt var det ja...

Natti natt ;0)

Kommentarer
Postat av: Gmormor

Vad härligt att lilltrollet trivs på dagis,det går nog lila bra på nattis... Hoppas vi ses om 14 dagar. Kramar

Svar: Ja det räknar jag med att vi gör 💕längtar💕
Sara Isarve

2014-05-07 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild